piątek, 1 stycznia 2016

Podsumowanie 2015 roku - cz.I


źródło
Witajcie w Nowym Roku :) ja w grudniu miałam przerwę blogową i muszę Wam powiedzieć że taka przerwa jest jak najbardziej wskazana :) a rok zleciał sama nie wiem kiedy, dopiero był początek roku, potem wakacje, święta i już następny rok - czas pędzi, wydaje mi się że jak byłam młodsza płynął wolniej, też macie takie odczucia?

Życzę Wam: by ten rok minął wolniej, z rodziną, dobrą książką, uśmiechem, zdrowiem, samych sukcesów zawodowych, słoneczka na co dzień i samych szczęśliwych dni :)

Teraz kilka słów podsumowujących mijający rok na blogu - sami wiecie jak to jest, raz mamy dziki zapał, innym razem brak weny i siły, ze mną też tak było, dlatego w grudniu zrobiłam przerwę - pomogło :) Dziękuję Wam że jesteście i zaglądacie, pozostawiacie komentarze, które znaczą dla mnie bardzo wiele :) Kochani DZIĘKUJĘ :) że jesteście ze mną :)

W 2015 roku na blogu:
  • opublikowane posty - 120 (razem 500)
  • pozostawione komentarze - 1327 (razem 6587)
  • odwiedziliście mnie - 142225 (razem 638090)
  • najpopularniejszy post - "W każdej chwili dnia" - Chris Fabry
  • obserwatorzy bloga - 205 osób
  • obserwatorzy przez G+ - 458 osób
  • obserwatorzy przez FB - 297 osób (niestety tutaj raz mam zapał i wystawiam posty, potem znikam nawet na miesiące, jakoś nie do końca się tam wciągnęłam - przepraszam, może w nowym roku bardziej się zmobilizuję)
W 2015 roku przeczytałam 100 książek
  • literatura polska - 61
  • literatura obca - 39

Wyzwania w 2015 roku - w zakładce "Wyzwania 2015" mogliście na bieżąco śledzić jak mi idzie :) teraz krótkie podsumowanie:

  1. Wyzwanie "Z półki" - wybrała do przeczytania 11 - 15 książek - udało mi się zakończyć rok z liczbą przeczytanych 18 książek
  2. Wyzwanie "Polacy nie gęsi III" - przeczytałam 61 książek
  3. Wyzwanie "Pod hasłem" - nie w każdym miesiącu wzięłam udział w zabawie - ale zakończyłam wyzwanie z liczbą przeczytanych książek 31
  4. Wyzwanie "Kapitan Żbik i Skandynawia"  - kryminały polskie i skandynawskie - razem 25 książek
  5. Wyzwanie "Wyzwanie Biblioteczne" - wybrałam poziom VIII - 65 książek - udało mi się przeczytać - 65 książek :)
  6. Wyzwanie "Historia z TRUPEM" - do tego wyzwania zaliczyłam 73 książki
  7. Wyzwanie "Klucznik" - razem przeczytałam 71 książek, co dało 94 punkty
  8. Wyzwanie "Czytamy Książki Nieoczywiste" - niestety tutaj mój zapał do wyzwania szybko opadł, wzięłam udział tylko w styczniu i lutym - razem 3 książki.
Oczywiście wybieram książki pasujące do kilku wyzwań, a raczej czytam książkę i dopasowuje ja do wyzwań ;) Jak będzie w tym roku z wyzwaniami - zobaczymy, będziecie je mogli śledzić w zakładce WYZWANIA 2016.  A Wy jakie macie plany wyzwaniowe na ten rok?

Kochani życzę Wam w tym Nowym Roku samych wspaniałych chwil, książek
i wszystkiego najlepszego :)

Melania K.


10 komentarzy:

  1. Wspaniałe podsumowanie! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanego roku i życzę zaczytanego 2016 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wyniki! Gratuluję i życzę powodzenia w kolejnych latach blogowania. I wszystkiego naj w nowym 2016 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponujące wyniki! Powodzenia w nowym roku, oby był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja skończyłam jedyne dziecięce wyzwanie w którym brałam udział i nie mam zamiaru brać w innych. Nie lubię się ograniczać :) Tobie również życzę szczęśliwego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyniki. Jestem pod wrażeniem i oby tak dalej.
    Co do wyzwań, ja nie biorę udziału w żadnym i nie zamierzam, bo znam swój słomiany zapał i wolę się nie kompromitować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę zaczytanego 2016 roku!!!! Oby był mega książkowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze w 2016 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i również wszystkim życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...