sobota, 2 kwietnia 2016

Pożegnanie



Minęło cztery lata jak zawitałam do blogosfery, prowadzenie bloga daje mi ogromną satysfakcję i bardzo to lubię, jednak jak wiadomo to nie tylko przyjemność czytania ale także czas poświęcony na napisanie opinii i bieżące sprawy blogowe. 

Niestety, ale już od jakiegoś czasu rozważałam zawieszenie prowadzenia Biblioteki Melanii

Dlaczego? 



Wiadomo, cztery lata to kawała czasu, wiele rzeczy się zmieniło, mój Tomek wymaga więcej uwagi i pracy, starsza córka także, a i ja sama podupadłam na zdrowiu, trzeba bardziej wszystko ogarnąć i poukładać, zadbać. Czas pędzi, a ja nie chcę przegapić czegoś czego potem będę żałować lub czegoś nie zauważę.  

Te cztery lata były wspaniałe, a to wszystko dzięki Wam :) odwiedziliście mnie 662 719, bardzo DZIĘKUJĘ, nawet nie marzyłam o takiej liczbie gdy zaczynałam blogować :) mam nadzieję że zaglądaliście tu z przyjemnością, i czasami sięgnęliście po jakąś polecaną przeze mnie książkę :)

Oczywiście nie przestanę czytać, i jak tylko będę miała czas będę to robić :) myślałam żeby tu wpadać raz w miesiącu i pisać krótki post o książkach które przeczytałam, ale jak będzie nie wiem, nie chcę nic obiecywać. Będę na LC, może tam się spotkamy :) będę na pewno zaznaczać co przeczytałam a może i coś tam skrobnę. 

Nie piszę Do widzenia, piszę Do zobaczenia, bo mam nadzieję że jeszcze się zobaczymy :)

Dziękuję :)



40 komentarzy:

  1. Och... :(
    Rozumiem, ale i tak bardzo żałuję, że kończysz (a może tylko zawieszasz?) blogowanie.
    Trzymaj się ciepło i, mam nadzieję,... do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :) też mam nadzieję że do zobaczenia :)

      Usuń
    2. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

      Usuń
  2. Smutno :(. Mam nadzieję, że co jakiś czas będziesz i tak na blog zaglądać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecuję że będę zaglądać, ale zobaczymy :) Do zobaczenia :)

      Usuń
  3. Melanio, nie samym blogiem człowiek żyje. Na szczeście to miejsce już tu zostanie, więc jeśli zechcesz wrócić, dzieciaki podrosną a zdrowie się poprawi, będziesz mogła wrócić do blogowania.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miejsce zostanie, będę miała świadomość że czeka, i że zawsze mogę wrócić :)

      Usuń
  4. Jest to dla nas przykra wiadomość, ale jestem pełna zrozumienia, bo sama wiem, że chociaż jestem na emeryturze i niby powinnam mieć czas to jednak, by tu pisać i zaglądać do blogosfery bywa wchodzę w konflikt nie tylko z druga połową, ale i swoim poczuciem obowiązku.
    Życzę Ci przede wszystkim, by Twoje zdrowie ulegało poprawie, a co do dzieci....czasu im nie poświęconego i z nimi spędzonego nigdy nie da się nadrobić więc Twoje decyzja jest w pełni zrozumiała.

    Pozdrawiam serdecznie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czas tak pędzi, dzieci rosną :) trzeba teraz im ten czas poświęcić :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Kochana, bardzo żałuję że znikasz, bo uwielbiałam Twoje recenzje a i byłaś pomocna w wyborach.
    Wiem jak ważne jest poświęcanie czasu małym dzieciom, zwłaszcza chorym... Także rozumiem, Sama poświęcam tej pasji czas, gdy tylko mogę i to tak, by nie odbierać czasu córce.
    Liczę, że wrócisz, trzymaj się cieplutko i zdrowo!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podobało Ci się u mnie :) i że byłam pomocna w wyborach :) Życzę Tobie i Twojej córeczce dużo zdrówka :)

      Pozdrawiam Was gorąco :)

      Usuń
  6. Wielka szkoda. Mam nadzieję, że jeszcze spotkamy się na LC. Życzę Ci wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za zła wiadomość, ale rozumiem Twoje pobudki. Dzieci i rodzina są najważniejsze. Mam nadzieję, że jednak będziesz czasami do nas zaglądać i będziesz nadal czytać, bo o to w tym wszystkim chodzi :) Całuję Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytać będę zawsze :) Dziękuję Ci za wszystko :) Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  8. A ja ciągle mam nadzieję, że za jakiś czas wrócisz, więc nie piszę do widzenia. Trzymaj się ciepło i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może kiedyś wrócę, miejsce będzie czekać, dzieci podrosną :)

      Do zobaczenia

      Usuń
  9. Szkoda, że będziesz tu tak rzadko, ale życie osobiste najważniejsze! Trzymaj się. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Melanio, zawsze będziesz dla mnie integralną częścią tej "starej" i doskonale mi znanej, blogosfery, z którą przed laty zaczynałam przygodę. Blog to wspaniała pasja, ale trzeba jej wykradać czas, zazwyczaj ten, który można by poświęcić rodzinie. Rozumem zatem doskonale Twoje rozterki, bo czasami podobne myśli mnie nachodzą. Trzymam mocno kciuki za Twoje prywatne sprawy, żeby wszystko szlo w dobrym kierunku. Ściskam Cię mocno i mam nadzieję, DO ZOBACZENIA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Od Twojej Trójki zaczynałam przygodę z wyzwaniami :)

      Gorąco pozdrawiam i do zobaczenia :)

      Usuń
  11. Bardzo mi przykro, ze odchodzisz/zawieszasz bloga. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się na nim spotkamy. Życie realne jednak jest ważniejsze, niż to blogowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, życie realne ważniejsze, ale swoje pasje też trzeba mieć i rozwijać, dlatego mam nadzieję że kiedyś tu wrócę :)

      Życzę Ci abyś z siostrą zwiedziła same wspaniałe miejsca i odwiedziła same rewelacyjne restauracje :)

      Gorąco pozdrawiam i do zobaczenia

      Usuń
  12. Rozumiem Twoją decyzję, bo blog pochłania dużo czasu. Mnie czasami też to wszystko przerasta. Dom, praca, rodzina... Niekiedy mam dość, ale to moja odskocznia, dlatego dopóki będę wstanie zorganizować dla bloga trochę czasu, to tu będę. Mam nadzieję, że i Tobie od czasu do czasu uda się wpaść na ten swój wirtualny skrawek. Powodzenia i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może za jakiś czas powrócisz. Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Smutno mi bardzo, ale rozumiem Twoją decyzję. Będę z Tobą myślami, trzymaj się, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mówię do zobaczenia. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Melanio, życzę Ci dużo zdrowia i mam nadzieję, że będziesz zaglądać do blogosfery, do swojego kącika i na LC. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami też mi chodzi po głowie zawieszenie bloga. Ja także jestem tutaj cztery lata i musiałam nieźle żonglować czasem, żeby napisać parę postów w miesiącu. Praca, trójka dzieci, w tym jedno niepełnosprawne. Pełne ręce roboty. Mąż mnie jednak przekonywał, że skoro lubię to robić, to powinnam kontynuować:) I tak zrobiłam. Czasami piszę więcej, czasami mniej. W lato prawie wcale. Mam nadzieję, że poukładasz sobie wszystko i kiedyś wrócisz. Dla samej siebie:) Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo szczęśliwych chwil spędzonych z dziećmi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielka szkoda, ale rozumiem :( Mam jednak nadzieję, że jeszcze wrócisz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasami przerwa nawet dłuższa jest potrzebna, a to że zawieszasz nie znaczy że za jakiś czas do nas nie wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiem, że bywasz czasem i lajkujesz, wiesz gdzie :) Więc może skusisz się na konkurs u mnie?
    Ponad 20 książek do wygrania
    http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/2016/05/wielki-urodzinowy-konkurs-4-lata-bloga.html
    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Co tam u Ciebie? Zerkam tutaj od czasu do czasu z nadzieją, że zostawisz po sobie jakiś mały ślad :)
    P.S. Mój syn też ma na imię Tomek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ciągle o tobie pamiętam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyszłam troszkę poodkurzać. Żebyś czasem nie pomyślała, że zapomnieliśmy :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dr Adeleke jest afrykańskim kapłanem voodoo i potężnym rzucającym zaklęcia miłosne. Z wielkim szacunkiem i honorem dla prawdziwego rzucającego zaklęcia, dr Adeleke, który przywiózł moją dziewczynę po walce, którą z nią toczyłem. Widziałem różne świadectwa tego, jak dr Adeleke ma pomogło tak wielu ludziom odzyskać partnerów. Skontaktowałem się z doktorem Adeleke w sprawie zaklęcia miłosnego, a on zapewnił mnie, że odzyskam swojego partnera w ciągu 24 godzin, kiedy zaklęcia zostały rzucone. Tak jak powiedział, moja kobieta wróciła i błagała o przebaczenie. wszystko dzięki wspaniałemu człowiekowi dr Adeleke, więc moja rada jest dla wszystkich, którzy mają ten sam problem, aby skontaktować się z nim przez EMAIL: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć wszystkim, tak się cieszę, że mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie dla innej kobiety. Mój mąż miał romans ze współpracownikiem i bardzo kocham mojego męża, ale on zdradzał mnie ze swoim współpracownikiem i tą dziewczyną, myślę, że używa czarów lub czarnej magii na moim mężu, aby mnie nienawidził i to był tak krytyczny i nie na miejscu, cały dzień i noc płaczę, aby Bóg przysłał mi pomocnika, abym przyprowadził mojego męża! Byłem naprawdę zdenerwowany i potrzebowałem pomocy, więc szukałem pomocy w Internecie i trafiłem na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Bogaty może pomóc szybko odzyskać byłego chłopaka. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałam się z nim i powiedział mi, co mam robić, zrobiłem to, a potem rzucił dla mnie zaklęcie miłosne. 22 godziny później mój mąż naprawdę zadzwonił do mnie i powiedział, że tak bardzo za mną tęskni. O mój Boże! Byłem bardzo szczęśliwy, a dziś znów jestem szczęśliwy z moim mężczyzną i radośnie żyjemy razem i dziękuję potężnemu czarodziejowi, dr. Bogu, jest tak potężny i postanowiłem podzielić się tutaj swoją historią. jeśli jesteś tutaj, a Twój Kochanek Cię odrzuca, lub Twój mąż przeniósł się do innej kobiety, nie płacz już, skontaktuj się z doktorem Wealthy, aby uzyskać pomoc ... Oto jego e-mail, wealthylovespell@gmail.com
    Wykonuje również następujące zaklęcie
    Zaklęcie ciąży
    Czar miłości
    Zaklęcie powiększające penisa
    opryszczka
    Zwycięskie zaklęcie
    Jego WhatsApp +2348105150446
    Blog: wealthylovespell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. To zaszczyt dzielić się tym cudownym świadectwem ze światem. Jestem Beth Walters z Anglii. Mój mąż rozwiódł się ze mną 4 miesiące temu i przepełniały mnie wyrzuty sumienia, ponieważ nie wiedziałam, co zrobić, aby naprawić problemy z moim mężem. Szukałem pomocy w Internecie, jak mogę uzyskać pomoc w moim małżeństwie i odkryłem świetne świadectwa o WEALTHY LOVE SPELL, który postępował ze swoimi zaklęciami. Skontaktowałem się z nim i oto doktor Bogaty powiedział mi, że przygotuje dla mnie zaklęcie, które przywróci mi męża. Byłem sceptyczny, ale nie miałem innego wyjścia, jak tylko z nim pracować. Dwa dni później mój mąż zadzwonił do mnie, że wraca do domu i od tego dnia do dziś żyjemy spokojnie. Wrócił teraz z tak wielką miłością i troską. Dziś z radością informuję was wszystkich, że ten czarodziej ma moc przywracania kochanków, a najbardziej zaskakujące jest to, że nasza miłość jest teraz bardzo silna, każdy dzień to szczęście i radość. Nie ma to jak bycie z mężczyzną, którego kochasz. Gorąco polecę dr Bogatego każdemu, kto potrzebuje jakiejkolwiek pomocy. Jeśli masz jakiś problem, skontaktuj się z Dr Bogaty, daję Ci 100% gwarancji, że on Ci pomoże !!

    wealthylovespell@gmail.com

    Napisz do niego w Whats-app +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam wszystkich, z którymi zdecydowałem się podzielić tym niesamowitym świadectwem o tym, jak odzyskałem mojego byłego męża po rozwodzie. Cała nadzieja zniknęła Nie wiem, co robić, dopóki przyjaciel nie przedstawi mnie temu wspaniałemu człowiekowi o imieniu Dr Damisa … natychmiast się z nim skontaktowałem i powiedział mi, żebym się nie martwiła, że mąż wróci do mnie po 2 godzinach, byłam bardzo zdziwiona, gdy dostałam telefon od mojego męża, który nie odbiera moich telefonów od 6 miesięcy, naprawdę nie wiem, jak podziękować temu wspaniałemu mężczyźnie o nazwie Dr Damisa Wiem, że niektórzy borykają się z tym samym problemem, jeśli potrzebujesz pomocy, możesz również skontaktować się z dr Damisą w jego kontaktach tutaj… numer WhatsApp (+2348151914763) lub e-mailem doctordamisa@gmail.com Bardzo się cieszę, że moje rozbite małżeństwo zostało przywrócone .. skontaktuj się z nim i złóż świadectwo o jego wspaniałych dziełach

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...