niedziela, 5 sierpnia 2012

"Gospodarstwo i życie na wsi" - prac. zbiorowa

TYTUŁ: Gospodarstwo i życie na wsi
AUTOR: prac. zbiorowa
WYDAWNICTWO: OLESIEJUK
STRON: 174
DATA WYDANIA: 2012  

Książka opowiada o tym, jak wygląda życie na wsi, jakie korzyści ma człowiek z hodowli zwierząt i jakie prace wykonuje na polu. Zobacz, jak bardzo różni się życie na wsi w różnych stronach świata.

Przyznam się że książkę zakupiłam zupełnie przypadkowo, śpiesząc się w jednym z dyskontów do kasy, rzuciła mi się w oczy książka na okładce z traktorem, przerzuciłam szybko kartki, stwierdziłam dużo zwierzątek - biorę, mój syn uwielbia zwierzęta i to takie z farmy, a do tego książka w promocji. Dopiero w domu na spokojnie siadłam i ją przejrzałam, jakie było moje zdziwienie gdy zobaczyła jak pięknie książka jest wydana. 

Sama książka jest wielkości 23,5x29,5 cm, a w niej duże, piękne, kolorowe obrazki (naprawdę w dosłownym tego słowa znaczeniu - kolorowe, w mocnych, żywych kolorach), zwierzątek domowych i wiejskich, a nawet mitycznych, maszyn rolniczych i ich pracy w gospodarstwie czy też na polu, prac polowych i nie tylko (np: pieczenie chleba), kwiaty, dzień na targu, winobranie czy też wiele, wiele innych prac i sytuacji związanych z życiem na wsi.  Na każdej stronie jest krótki opis co przedstawia dany obrazek, ale w bardzo prosty sposób, a do tego są duże literki, co dzieciom które dopiero zaczęły czytać będzie bardzo pomocne w czytaniu i na pewno zachęcające.

Naprawdę bardzo pięknie wydana książka i bardzo ciekawa. Polecam wszystkim milusińskim którzy uwielbiają zwierzątka, a także tym którzy chcą dopiero coś się dowiedzieć i zobaczyć.




11 komentarzy:

  1. Mamy tę książkę (a raczej mają ją moi rodzice i czytamy i oglądamy ją, gdy jesteśmy u nich). Niektóre informacje są jeszcze zbyt szczegółowe dla mojej czterolatki, ale sama publikacja bardzo przypadła jej do gustu, szczególnie wspomniane przez Ciebie ilustracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla dzieci idealne, dla mnie raczej nie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już za stara ale polecam dzieciom - miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama jestem za duża na tę książkę, ale moja córka, jakby będzie starsza, to z pewnością ucieszy się z takiej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, będzie miała dużo do oglądania. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. O to coś w sam raz dla mojego Tymka:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mój syn tez ją uwielbia oglądać. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Bardzo ładna książka, ale raczej mi się jak na razie nie przyda. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ją mamy :) Jest MEGA! Córka bardzo często ją przegląda. Ja też w celach rekreacyjnych ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...