poniedziałek, 8 października 2012

Chodzi za mną i ... nie może wyjść mi z głowy.

Powiem Wam że jestem padnięta ... ciężkie dni, a i pogoda nie rozpieszcza, po godz. 21:00 oczy same mi się zamykają ... ale chciałam Wam puścić piosenkę, chodzi za mną od soboty, sama nie wiem dlaczego właśnie ta, swego czasu podobała mi się i do tej pory z sentymentem ją wspominam :) ... a od soboty ciągle ją nucę i dźwięczy mi w głowie :)
Też tak czasami macie? Czy Was też, tak czasami dopada, melodia i słowa dźwięczą w głowie i wyjść nie mogą :)?

Tina Turner & Eros Ramazzotti - "Cose della vita"




MIŁEGO SŁUCHANIA :)

10 komentarzy:

  1. Ja cały czas nucę "Skyfall" Adele. Odkąd ją usłyszałam, cały czas "chodzi za mną i nie może wyjść mi z głowy". ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj często tak mam.:) A jesienna deprecha też mnie dziś dopadła:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam tę piosenkę z dzieciństwa. Jejku jak ten czas leci. Ja mam tak samo. Często mi się wbije do głowy jakaś melodia i później okazuje się, że nucę ją cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, oczywiście, że często mam tak jak Ty, kiedy w głowie ciągle leci jakaś piosenka i wyjść nie może. ;-) A tę piosenkę baaardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmmmmmmm Ramazzotti! Zawsze leczy mnie z wszelakich smutków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak bardzo często :) Mój mąż ma z tego powodu nie zły ubaw, bo zaczynam sobie nucić w najmniej oczekiwanych momentach i mimo starań nie robienia tego, nadal mi się to przydarza :))

    OdpowiedzUsuń
  7. och, oczywiście, za mną ciągle coś łazi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, że tak mam, tylko, jak na złość, chodzą za mną piosenki, za którymi nie przepadam, zasłyszane gdzieś przypadkiem. Potrafią być prawdziwą zmorą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio chodzę na wpółprzytomna. To chyba ta pogoda zmienna tak mnie rozstraja. Co do piosenek, również tak mam, że nieraz jakaś konkretna chodzi za mną wciąż i nie mogę przestać jej nucić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam zawsze tak, że gdy jakiś kawałek wpadnie mi w ucho to słucham go do znudzenia. Mija jakiś czas i znowu do niego wracam.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...