niedziela, 2 lutego 2014

Magdalena Kordel - "Wino z Malwiną"

źródło
TYTUŁ: Wino z Malwiną
AUTOR: M. Kordel
WYDAWNICTWO: SOL
DATA WYDANIA: 2012
STRON: 350


Malownicze to miasteczko do którego chętnie powrócę i ponownie z przyjemnością spotkam się z jego mieszkańcami, zagoszczę w  Uroczysku gdzie na pewno Majka wraz ze swoją rodziną i przyjaciółmi przyjmą mnie serdecznie  :) A co u nich słychać? Zaraz się dowiem :)

Majka wrosła całkowicie w Malownicze, czuje się jego pełnowartościową mieszkanką, zna już ludzi, porozmawia, zapyta co słychać, poradzi i doradzi. To jest to czego jej trzeba było, by zacząć nowe życie. Interes w pensjonacie dobrze się kręci, ma swoje grono przyjaciół i miłość - Czarka weterynarza. Tylko czy ta miłość to na pewno miłość? Czarek chyba sam też do końca nie wie - wprowadza się do Majki, potem nagle wyprowadza, zostawiając tylko list. O co chodzi? Czy ma z tym coś wspólnego jego zastępczyni - pani weterynarz Luśka? A tu na horyzoncie pojawia się nowy amant - czy to będzie coś poważnego, czy tylko wakacyjny flirt? W życiu Majki dochodzi znów do zawirowań, nie tylko w życiu osobistym ale także domowym i w obejściu. Jagoda jest w ciąży, ale to pan Miodek bardziej przeżywa jej stan - w końcu ciąża to nie choroba :) Majkę nawiedza również Niemka nie Niemka, której to Majka pomaga, zapędzając do tego również przyjaciół, bo jak się okazuje Malwina to prawie tutejsza dziewczyna, która wchodzi z Majką w interes :) i to jaki. Czy wszystko w życiu Majki powróci do równowagi?

Kolejną podróż do Malowniczego uważam za bardzo udaną. Bohaterowie tworzą wspaniałą rodzinną atmosferę, do tego śmieszne dialogi i sytuacje przy których pierwszorzędnie się ubawiłam. Wspaniała książka na relaks w której poczytamy o: przyjaźni, miłości, wyborach które musimy dokonywać, trudnościach którym musimy stawić czoła. Polecam ją, jak i inne książki o Uroczysku, a jako że ja lubię czytać książki w kolejności chronologicznej to zachęcam do takiego sposobu czytania serii o Uroczysku.

Moja ocena: 5,5/6

Seria o Uroczysku:
  1. Uroczysko
  2. Sezon na cuda
  3. Wino z Malwiną
Książkę przeczytałam w ramach wyzwań:

19 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś poznać tę serię, gdyż od dłuższego czasu wodzę za nią oczyma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny raz moją uwagę przyciągnął tytuł - bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka mi się kojarzy ze słoneczną Italią. :) Tak mi się jakoś tęskno za wakacjami zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Często widzę książki z tej serii, ale jakoś jeszcze nie przeczytałam ani jednej. muszę to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Siostra tą czytała, muszę jej powiedzieć o poprzednich tomach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Kordel wciąż przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę książkę w domku i przeczytam jak tylko znajdę chwilę na lekturę z domowej biblioteczki:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Poluję na tę książkę w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna pozycja, ale zaczęłabym od początku;) tej serii, aha i książki dodane do wyzwania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli mogłabym to zapraszam do siebie na konkurs comiesięczny: Zgarnij książkę z połki

      Usuń
  10. Muszę znaleźć wolną chwilę, żeby powrócić do Uroczyska:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała seria przedstawia się nad wyraz ciekawie. Muszę koniecznie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam pierwszą część, reszta przede mną. Niestety nie mogę upolować kolejnych części w bibliotece :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam i mam po niej miłe wspomnienia :) Ciekawa, lekka lektura na chwile relaksu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudna okładka... aż pomyślałam o lecie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przeczytam, ale zgodnie z instrukcją zacznę od pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj :)
    Jeżeli bierzesz udział w wyzwaniach to chciałabym Cię zaprosić do udziału w moim autorskim - Czytam Opasłe Tomiska
    Szczegóły tutaj: http://recenzjeami.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-czytam-opase-tomiska_4.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Raczej nie przeczytam. Kolejni amanci mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety twórczość p.Magdaleny jeszcze nie jest mi znana, ale muszę koniecznie to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...