sobota, 27 września 2014

Marcin Ciszewski - "Wiatr"

źródło
TYTUŁ: Wiatr
AUTOR: M. Ciszewski
WYDAWNICTWO: ZNAK
DATA WYDANIA: 2014
STRON: 400


To moje drugie spotkanie z Marcinem Ciszewskim, podczas pierwszego spotkania autor zafundował mi zimne wieczory w książce "Mróz" (kilka słów o książce TUTAJ), szybką akcję i super policjantów. Czy ponowne spotkanie z autorem i jego bohaterami będzie udane?

Zakopane - Sylwester - Tyszkiewicz i Krzeptowski (policjanci z Warszawy - ale Krzeptowski jest tutejszy) wraz z grupą przypadkowo poznanych osób postanawiają przywitać Nowy Rok na Kasprowym Wierchu, po dotarciu na górę pomału rozkręcają imprezę, choć towarzystwo jest różne. Niespodziewanie dochodzi do wypadki, jedna z uczestniczek spada ze schodów i trzeba ją odtransportować na dół do szpitala. Jednak jest wątpliwość co do wypadku, są podejrzenia że została zrzucona ze schodów. Kto mógł to zrobić i dlaczego? Pogoda coraz bardziej się pogarsza, mróz, wiatr i padający śnieg, ale muszą jechać by uratować dziewczynie życie - Tyszkiewicz, Krzeptowski i Helena (żona Tyszkiewicza) jadą z dziewczyną. Reszta uczestników imprezy straciła humory i chęć na zabawę, do tego nastąpiła awaria zasilania, oni też postanawiają zjechać na dół, podczas zjazdu na dół przy niesprzyjających warunkach pogodowych rozdzielają się, nawet nie spodziewają się że na stoku nie są sami. Tuż za nimi podążają wyszkoleni i bezwzględni ludzi, którzy muszą kogoś uciszyć i odzyskać to co ma. Gra toczy się o dużą stawkę: pieniądze i władzę. Czy wszystkim uda dotrzeć się na dół? Kogo szukają? Czy wszyscy w grupie są tymi za kogo się podają? Tyszkiewicz i Krzeptowski muszą walczyć, i połączyć swoje siły z nieznajomymi i walczyć o życie swoje i uczestników zabawy.

Tak, zdecydowanie tak - ponowne spotkanie z bohaterami uważam za bardzo udane. Tym razem autor ponownie zafundował mi mega przejażdżkę w zimową noc z Kasprowego Wierchu, u boku super policjantów, a na zapleczu gra o duże pieniądze, polityka i służby specjalne. Ciszewski również przez bohaterów odwołuje się do naszego poczucia patriotyzmu. Książka w której nie ma zbędnych opisów, szybka akcja, język prosty, napięcie od początku do końca. Czytało mi się świetnie i gorąco polecam wszystkim miłośnikom mocnych wrażeń. Na pewno będę poszukiwać innych książek autora, a jestem bardzo ciekawa jego serii www. Gorąco polecam.

Moja ocena: 5/6


Książkę przeczytałam w ramach wyzwań:



22 komentarze:

  1. Nie znam jeszcze Ciszewskiego, ale sporo dobrego o jego książkach czytałam.
    Muszę sprawdzić w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

      Usuń
  2. Jeden z lepszych thrillerów, jakie ostatnio czytałam. Zarwałam noc i zorientowałam się, że jest 4 rano, jak skończyłam czytać. Wg mnie REWELACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego czytałam o tym autorze, może w końcu trafię na jego książkę i przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna okładka i sama fabuła również mnie zainteresowała, dlatego chętnie poznam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze nic tego autora. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego pisarza nie znam, a widzę, że warto dać mu szansę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu przeczytać jakąś książkę tego autora. Tyle osób chwali, a ja nadal nie mam swojego zdania na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię książki Ciszewskiego. Tej jeszcze nie czytałam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie miałam jeszcze styczności z twórczością tego autora. Musze to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie może być to fascynująca lektura. Gdy widziałam ją w zapowiedziach nie za bardzo mnie zainteresowała. Teraz jednak zmieniłam zdanie i chciałabym poznać tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza powieść tego autora leży u mnie na półce i czeka na przeczytanie. Ale teraz skoro została wydana już druga jego książka muszę nadrobić zaległości. Nie ukrywam, iż fabuła zapowiada się dość interesująco, a thrillery to przecież mój konik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że to bardzo intrygująca seria. Chętnie bym się na nią skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi intrygująco. Twórczość tego autora jeszcze przede mną, gdyż nie poznałam żadnej z jego książek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio polecała mi tą książkę moja znajoma.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo intrygujący opis... zwykle sięgam po zagraniczne kryminały, jakoś bardziej do mnie przemawiają, ale ten wydaje sie być interesujący. Zacznę może od "Mrozu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten autor spotyka się z samymi pozytywnymi recenzjami, pora na zapoznanie się z jego twórczością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w domu "Upał" tego autora. Może powinnam się wreszcie zabrać za tę książkę a potem za pozostałe tomy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam na półce "Gliniarza" i jakoś nie mogę zabrać się do lektury

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiam się, czy tata byłby zainteresowany ta powieścią, bo ostatnio marudził, że nie ma co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj nie, wydaje mi się, że to raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...