niedziela, 21 września 2014

Agnieszka Stelmaszyk - "O SMOKU który chciał zostać RYCERZEM"

źródło
TYTUŁ: O SMOKU który chciał zostać RYCERZEM
AUTOR: A. Stelmaszyk
WYDAWNICTWO: WILGA
DATA WYDANIA: 2012
STRON: 26

Agnieszka Stelmaszyk jest autorką już nam znaną, mieliśmy okazje przeczytać kilka jej bajek dla dzieci, które bardzo się nam podobały. Tym razem w nasze ręce przywędrował bajka o smoku :) która jest pięknie wydana, duże literki i kolorowe obrazki na pewno zachęcą nawet najbardziej wybrednych milusińskich do zainteresowania się tą książeczką. 


fot. Melania K.


W Smoczej Krainie mieszkał mały smok Roland, miał piękny zielony kolor a to dzięki zielonemu groszkowi który uwielbiał jeść.  Roland nie był jak inne smoki, nie zionął ogniem, nie więził księżniczek i nie chciał jeść rycerzy, czytał książki i marzył by zostać... rycerzem - przez co był wyśmiewany przez kolegów smoków. Jednak mama Rolanda utwierdzała go że może być kim zechce, trzeba tylko mocno się starać i w to wierzyć. I wyruszył Roland w świat by znaleźć króla który pasuje go na rycerza. Czy Rolandowi uda się znaleźć króla? Czy spełni się jego marzenie i zostanie rycerzem?


fot. Melania K.

Wspaniała bajka z morałem, mówiąca nam o tym że nie wolno się śmiać z innych gdy nie są tacy jak my, i o tym że warto marzyć i starć się walczyć o swoje marzenia. Myślę że bajka spodoba się nie tylko dzieciom ale i rodzicom, pięknie wydana zachęca do czytania, a duże literki będą pomocne dla początkujących czytelników.  Polecam i zachęcam do jej przeczytania.







Moja ocena: 5,5/6

Książkę przeczytałam w ramach wyzwań:




9 komentarzy:

  1. Mój synek uwielbia smoki w postaci wszelkiej. A na punkcie książeczek ma takiego hopla jak mama ;). Pozycja obowiązkowa dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiamy książeczki każde no prawie kazde ta z pewnością przypadłaby nam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książeczka w sam raz dla mojego synka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała książeczka, lubię smoki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smoki to fajne stworzenia. Ciekawa książeczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Tej autorki jeszcze nic nie czytałam, ale na pewno to zmienię, bo dziś dotarła do mnie jej najnowsza pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie słodkie ilustracje! :) Gdybym tylko miała dzieci... ;) A zresztą! Czyż nie mogłabym jej kupić po prostu dla siebie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza książeczka i ja ją chyba znam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam, bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...