sobota, 17 maja 2014

Małgorzata J. Kursa - "Teściową oddam od zaraz"

źródło
TYTUŁ: Teściową oddam od zaraz
AUTOR: M. J. Kursa
WYDAWNICTWO: Prozami
DATA WYDANIA: 2011
STRON: 216


To już kolejna książka autorki która wpadła w moje ręce, no i dobrze bo pani Małgorzata jest jedną z moich ulubionych autorek. Pisze lekko i z humorem, wątek kryminalny i trochę miłości, tak to jest to co lubię w książkach, a pani Małgorzata idealnie trafiła tym w mój gust :)

Dwie przyjaciółki Izabela i Ama, teściowa Izabeli (której ta chce się pozbyć , nie żeby jej nie lubiła, po prostu ta z dobroci serca chce pomóc ale ta jej pomoc zawsze wychodzi na odwrót), oraz dwóch panów Piotr (mąż Izabeli) i przystojny pan prokurator (stanu wolnego) Krzysztof, mocno zacieśniają więzi w rozwiązaniu zagadki nafaszerowanego biżuterią stolika. A wszelkie tropy prowadzą do kuzynów Amy, co niechybnie cieszy pana prokuratora, którego to oczy iskrzą na widok Amy :)  Skąd biżuteria w stoliku ciotki Amy? Czy między Krzysztofem i Amą coś zaiskrzy? A co z teściową Izabeli?

Tym razem również nie zawiodłam się na książce pani Małgorzaty, lektura lekka i przyjemna. Znajdziemy tu humor, miłość i zagadkę kryminalną, język prosty i lekki dzięki czemu książkę czyta nam się z przyjemnością i szybko. Lubię takie odprężające książki :) chwile wytchnienia i śmiechu, jeżeli i wy takie lubicie to zachęcam do jej przeczytania.

Moja ocena: 4,5/6


Książkę przeczytałam w ramach wyzwań:

14 komentarzy:

  1. Ciągle jeszcze nie znam twórczości Pani Kursy.
    Fajnie, że udało Ci się znaleźć książkę do wyzwania "Grunt to okładka" - ja nadal poszukuję :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu przeczytać którąś z książek tej autorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Panią Kursę jako osobą, niestety, nie miałam jeszcze okazji poznać bliżej jej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba i ja powinnam coś pani Kurdy poczytać. Po serii mrocznych skandynawskich kryminałów wskazany lżejszy kaliber ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś zabieram się za pewien humorystyczny kryminał. Jeśli przypadnie mi do gustu to sięgnę również po powyższą pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazwisko autorki nie jest mi obce, ale jej twórczość już niestety tak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawna, ciekawa - z chęcią przeczytam dla odprężenia się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat "Teściową oddam zaraz" było pierwszą książką autorki jaką przeczytałam i o niej zakochałam się w twórczości pani Kursy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam podobnie do Niepoprawnej Romantyczki - też zaczęłam od "Teściowej..." i się zakochałam! Od tamtej pory uwielbiam panią Małgosię bezwzględnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale muszę poznać, bo tak fajnie piszecie o twórczości mojej imienniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...