sobota, 6 lutego 2016

Barbara Freethy - "Bez pamięci"

źródło
TYTUŁ: Bez pamięci
AUTOR: B. Freethy
WYDAWNICTWO: BIS
DATA WYDANIA: 2015
STRON: 380

Padał deszcz, uciekała, jechała coraz szybciej, ciągle zerkając w lusterko, czy nikt nie jedzie, nie goni jej - bała się, włosy jeżyły się jej na karku i czuła oddech pogoni na plecach. Nagle zobaczyła światła, dogonił ją, musi przyśpieszyć, musi uciec, by chronić siebie i najbliższych, tych których kocha. Skręca w mało uczęszczana drogę, deszcz pada coraz bardziej, ona ucieka, naciska pedał gazu by uciec, nagle ... zobaczyła tylko ciemność, samochód na zakręcie wyskoczył z drogi i wpadł w przepaść. Czy to już koniec?

Sen, straszny sen, wypadek, budzi się, ale jednak to nie sen, jest w szpitalu, teraz będzie dobrze, ale nie jest, nic nie pamięta - jak ma na imię, skąd jest, dokąd jechała, czy była sama - nic nie pamięta - ma amnezję. Jednak instynkt jej podpowiada że musi uważać, chować się i uciekać, nie ufać ludziom a zwłaszcza mężczyznom. Ale kim jest? Zdjęcia z jej podobizną zostało pokazane w telewizji, zjawił się mężczyzna - Jake, który wie kim jest - ma na imię Sarah i ma córeczkę, byli ze sobą przez dwa lata, a ona z dnia na dzień wyjechała zabierając z mieszkania wszystkie swoje rzeczy i zapadły się pod ziemię. Ale czy córeczka była z nią w samochodzie? Gdzie ona jest? Teraz ma jeden cel - odnaleźć córkę i ją ochronić, ruszają na poszukiwania i nie tylko córki, ale także jej pamięci. Dlaczego ucieka? i przed kim? Kto chce ją zabić? Ona coś wie, tylko musi sobie przypomnieć, jej przeszłość jest kluczem do rozwiązania zagadki. Teraz w niebezpieczeństwie są także jej bliscy.
Czy Sarah odzyska pamięć? Czy odnajdą córkę? Czy Jake wybaczy Sarah? Czy mają jeszcze szansę na stworzenie rodziny?

Kolejna powieść autorki którą miałam przyjemność przeczytać, znana przede wszystkim z serii o Zatoce Aniołów o której możecie poczytać TUTAJ i książka którą czytałam ostatnio to "Nie mów nic" - kilka słów o niej TUTAJ. Wiedziałam czego można się spodziewać po autorce i nie zawiodłam się - obyczajówka połączona z wątkiem kryminalnym. W powieści przeczytamy o: miłości, zazdrości, macierzyństwie, marzeniach, łzach, szukaniu szczęścia, stracie bliskich i próbach odnalezienia się w systemie, tajemnicy, strachu, a do tego jeszcze malutki wątek z mocami potrafiącymi widzieć przyszłość, kobieta która musi walczyć ze swoimi demonami z przeszłości.
Lektura którą pochłonęłam bardzo szybko i z przyjemnością, akcja szybka, jestem z niej bardzo zadowolona, polecam Wam tę książkę jak i inne powieści autorki.

Moja ocena: 5/6


Książkę przeczytałam w ramach wyzwań:



10 komentarzy:

  1. Kojarzę autorkę, ale jeszcze nic nie czytałam. Ta najbardziej mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytałabym teraz taką powieść.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nie znam tej autorki. Chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem chciałabym napisać książkę o sobie ale Chyba każdy tak ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem chciałabym napisać książkę o sobie ale Chyba każdy tak ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem chciałabym napisać książkę o sobie ale Chyba każdy tak ma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, intrygująca okładka. Sama fabuła również wzbudziła moje zainteresowanie, a Twoja pozytywna recenzja dodatkowo podsyciła mój czytelniczy apetyt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszę o tej książce po raz pierwszy, ale jestem zdecydowanie na "tak"! Zapowiada się świetnie, a ja bardzo lubię takie książki :)
    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam wcześniej tej książki, ale nie jestem zbytnio nią zainteresowana :)
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jeszcze tej autorki, wygląda na to ze trzeba to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...