wtorek, 1 października 2013

Pomału, pomału ... będę wracać

Tak, pomału, pomału będę wracać, nic już nie będzie takie same, a tak wiele wciąż może się zmienić. Czytanie nie idzie mi tak jak kiedyś, ale sięgam po książki - by myśli zająć czymś innym, co do samych opinii ... myślę że parę słów skrobnę na temat książek które przeczytam. 

Podsumowania wyzwań nie będzie, bo i nie ma co podsumowywać, w miesiącu wrześniu nie przeczytałam żadnej książki, a z letnich miesięcy - zapraszam do zakładki WYZWANIA

Właśnie kończę czytać "W pierścieniu ognia" - jutro będzie o niej parę słów.

10 komentarzy:

  1. Witaj Melanio :) brakowało Cię we wrześniowej Trójce :) mam nadzieję, ze u Ciebie wszystko w porządku. jakbyś chciała pogadać, to wiesz gdzie mnie szukać. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się ostatnio zastanawiałam kiedy wrócisz..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybki mobilizejszen przesyłam myślowo;) I czekam cierpliwie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie czekamy i powolutku sobie wracaj, grunt, że wiemy, że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wracasz, gdyż pusto się bez Ciebie zrobiło.
    Życzę Ci sił do przezwyciężenia trudności.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...