poniedziałek, 7 października 2013

Joanna Chmielewska nie żyje.

źródło
To wiadomość która pewnie pojawi się na wielu blogach i nic w tym dziwnego. Pani Joanna - królowa polskiego kryminału - bawi całe pokolenia, autorka komedii kryminalnych, książek sensacyjnych, oraz książek dla dzieci i młodzieży. Któż jej nie zna i jej twórczości. 
Pierwszą książkę pani Joanny przeczytałam w wieku około 12 lat, od tamtej pory stała się jedną z moich ulubionych pisarek. Książki pani Joanny to były jedyne książki polskiego autorstwa (nie licząc lektur) które czytałam, innych autorów zaczęłam dopiero poznawać jakieś dwa lata temu. Mam w domu na półce kilkanaście książek jej autorstwa, uwielbiam je i często do nich wracam, teraz będą miały dla mnie jeszcze większą wartość. Pani Joanno dziękuję za cudowne chwile które spędziłam z pani książkami i spędzę je jeszcze nie jeden raz. Dziękuję.

źródło

8 komentarzy:

  1. Moja mama strasznie ją lubi;) Do tej pory często wraca do książek pani Chmielewskiej. Wielka szkoda, że już jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, czytałam ją jak byłam młodziutka. Jaki żal, niedawno Mrożek, teraz ona...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak po stracie kogoś bardzo bliskiego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nawet nie pamiętam kiedy przeczytałam pierwszą jej książkę, co nie zmienia faktu, że Pani Joanna należy do moich ulubionych autorek. Kiedy dotarła do mnie ta wiadomość pierwszą myślą było to, że muszę wrócić do jej książek, przypomnieć sobie wszystko. Strasznie smutno się robiło...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wychowałam się na jej książkach i kocham je do tej pory. Nawet ostatnio czytałam Zbrodnię w efekcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej książki autorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szokująca wiadomość, trudno uwierzyć mi do tej pory.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...