niedziela, 10 czerwca 2012

Guido Daniele i jego niesamowite zwierzęta.

Wiem,wiem jak już kiedyś pisałam to ma być blog o książkach, ale jak znajdę coś ciekawego to chętnie się z Wami podzielę i właśnie coś mam. Chciałam Wam dzisiaj pokazać pewne zdjęcia, niedawno pokazał mi je w zagadce kolega na pazylu.
Zdjęcia pokazują pomalowane ciała metodą bodypainting.  Bodypainting - body – ciało, painting – malowanie, czyli malowanie ciała za pomocą farb. Bodypainting był znany już dziesiątki tysięcy lat temu wśród starożytnych plemion na całym świecie. Tradycyjne plemiona używając sztuki malowania ciała chciały ukazać związek pomiędzy historią, duchowością oraz ciałem.  
Natomiast autorem tych malowideł jest  Guido Daniele (ur.1950r) jest artystą, który mieszka i pracuje we Włoszech, a dokładnie w Mediolanie.  Początkowa pracował dla dużych korporacji promocyjnych i reklamowych na świecie, zajmując się hiper-realistyczną ilustracją.
Seria Handimals to zwierzęta wyczarowane z rąk. Handimals - hand - dłoń, animals - zwierzęta. 
Zresztą oceńcie sami czy Wam się podobają, czy to artysta czy zwykły iluzjonista. Powiem że na mnie zrobiły wrażenie, trzeba mieć prawdziwy talent i zamysł twórczy. 
Więcej zdjęć oglądniecie na: www.guidodaniele.com 







A Wy co sądzicie o tych zdjęciach, no i o malowaniu - robi wrażenie ...

1 komentarz:

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...