wtorek, 3 czerwca 2014

Mariusz Zielke - "Easylog"

źródło
TYTUŁ: Easylog
AUTOR: M. Zielke
WYDAWNICTWO: AKURAT
DATA WYDANIA: 2014
STRON: 352

Jakiś czas temu czytałam Mariusza Zielke  "Wyrok" (kilka słów o książce TUTAJ), książka podobała mi się i wciągnęła mnie, czytałam ją z zapartym tchem. Na półce czeka na swoją kolej "Formacja trójkąta", ale w bibliotece w moje ręce wpadła "Easylog", przecież nie mogłam obok niej przejść obojętnie, od razu przygarnęłam ją :) tym bardziej że na książkę od początku gdy o niej usłyszałam miałam ogromy apetyt, tyle pozytywnych opinii i same zachwyty nad książką. Czy książka spełni moje oczekiwania?

Przeczytałam, ale sama nie wiem co napisać o książce, na w/w pytanie odpowiem - nie. Dlaczego? Książkę wzięłam ze sobą w podróż, kompletnie czytanie mi nie szło, po prostu książka mnie usypiała - nic, pomyślałam może to zmęczenie wrócę na spokojnie w domu przeczytam, nic podobnego w domu to samo - książka mnie usypiała. W końcu przysiadłam i skończyłam czytanie, nie działo się nic ciekawego co wzbudziło by moją fascynację akcją, tak naprawdę główny bohater zamiast Ben Stiller (tak jak ten sławny komik) mógł się nazywać np: Al Pacino, czy Brat Pitt to wcale nie miało znaczenie, chyba ze dwa razy było porównanie do komika, a spodziewałam się jakiś sytuacji gdzie zbieżność nazwisk będzie wykorzystana. Ogólnie cała fabuła nie wciągnęła mnie, ale książkę przeczytałam do końca bo pomyślałam że być może książka ma jakieś spektakularne zakończenie które wbije mnie w fotel, może i było wymyślne ale nie wbiło mnie w fotel. Nie było spodziewanego napięcia, akcja owszem jest - a nawet powiedziałbym że dzieje się za dużo. Podsumowując - książka mnie nie zachwyciła i nie porwała, oczywiście nie mówię autorowi nie, z ciekawością sięgnę po "Formację trójkąta"

Moja ocena: 3,5/6


Książkę przeczytałam w ramach wyzwań:



17 komentarzy:

  1. Formacja Trójkąta jest fajna. Wyroku jeszcze nie czytałam. A tę? No cóż z braku laku, bo usypiaczy to mam kilka .

    OdpowiedzUsuń
  2. Słaba ocena, więc pewnie sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam na nią ochotę dawno temu, ale jakoś jeszcze po nią nie sięgnęłam. Sama nie wiem, co o niej myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po Wyroku miałam nadzieję na coś porywającego. Raczej nie sięgnę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że książka ma nieciekawą i nudną fabułę. Według mnie, jest to błąd niewybaczalny w takim gatunku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, szkoda, że okazała się taka nudna...

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się ta książka podobała, mimo że zakończenie otwarte.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja czytałam i mnie nie nudziła. Wręcz przeciwnie, polecam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w planach tegoż autora, więc chętnie przeczytam, mimo, iż Ciebie rozczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam tak wiele pozytywnych recenzji tej książki, że jestem trochę zdziwiona Twoją opinią, ale wiem, że i tak bywa, że powieść uchodząca za perełkę usypia jak najlepszy lek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z twojej recenzji wynika, że "Easylog" działa jak tabletka usypiająca :) To będzie w takim razie dobra lektura dla osób cierpiących na bezsenność :) A tak na poważnie, szkoda, że się rozczarowałaś. Ja i tak się nie skuszę, bo tematycznie w ogóle mnie nie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Wyrok" również mi bardzo się podobał. Szkoda, że ta pozycja jest dużo słabsza.

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie raczej spasuję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie totalnie jakoś nie ciągnie do tej książki...

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem książki rozczarowują ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Klucznik: dodałam do maja za wydawnictwo na A +1 pkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czytałam jeszcze nic p.Zielke i miałam ochotę zacząć od tej książki, ale teraz... jakoś ostudziłaś mój zapał :(

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...