wtorek, 18 marca 2014

Seria "Czytam sobie"

Serię "Czytam sobie" przyniosłam z biblioteki dla córki, a i sama z przyjemnością przeczytałam te książeczki i dowiedziałam się na czym ta seria polega - jestem nią zachwycona :) Książeczki w serii "Czytam sobie" to trzypoziomowy program wspierania nauki czytania u dzieci.

źródło

źródło
źródło

U nas w domu znalazły się dwie książeczki z serii "Czytam sobie" z Poziomu 2. Książeczki z: kolorowymi obrazkami które w pełni oddają czytaną historyjkę, duże literki - dzięki czemu początkujący czytelnicy będą mieli łatwiej, z boku każdej kartki wyrazy do czytania sylabicznego, na końcu książeczki naklejki - odznaki czytelnika a pod zagiętą okładką Dyplom Sukcesu, gdzie można wkleić naklejkę :) pod zakładką na pierwszej stronie pytania dotyczące książeczki. Te wszystkie elementy składają się na to że książeczki bardzo dobrze się czyta a mali czytelnicy będą po nie chętnie sięgali.
Obie książeczki które miałyśmy w domu podobały się zarówno córce jak i mnie - teraz będę poszukiwać następnych książeczek z tej serii i nie tylko z poziomu 2 :) A jakie miałyśmy książeczki w domu ?


fot. Melania K.
Książeczka i nasz Dinuś :)

TYTUŁ: Oko w oko z diplodokiem
AUTOR: Joanna Jagiełło
WYDAWNICTWO: EGMONT
DATA WYDANIA: 2013
STRON: 50

Bruno to: mały, nieśmiały, w okularach chłopiec, nie lubiany i wyśmiewany przez kolegów w swojej klasie. Pewnego dnia podczas wycieczki do parku Gadoland, wszystko się zmieniło. Mały Bruno uratował miasto przed metalowym diplodokiem - bo jak głosiła legenda gdy ożyje opanuje całe miasto. A jak uratował miasto? i czym się posłużył? To już musicie przeczytać sami:)






fot. Melania K.


TYTUŁ: Bigos z Mamutka
AUTOR: Małgorzata Strękowska-Zaremba
WYDAWNICTWO: EGMONT
DATA WYDANIA: 2013
STRON: 50

Mały Pawełek uwielbia wymyślać i opowiadać bajki mamie - tym razem opowiada jej horrorek :) W Srebrnym Lesie mieszkał Mamutek, który nocami nie chciał spać, tylko hasała po lesie i wszystkich budził, tej nocy wiatr porwała Mamutka. Jego przyjaciele Wrona bez Ogona i hipopotam Hip ruszyli mu na pomoc by odbić go z rąk łobuza Łysego Tłuka - który ma duży gar na bigos. Czy przyjaciele uratują Mamutka? Czy łobuz ugotuje bigos?


Moja ocena: 6/6


Książeczki przeczytałam w ramach wyzwań:



18 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pozycje dla małych czytelników. Na razie mój maluch jest za mały, lecz zapamiętam tę serię na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszała o tej serii, ale widzę, ze reprezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne książeczki dla maluszków :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria czytam sobie jest świetna, bardzo mi się ona podoba, mojemu chrześniakowi już sprawiłam książeczkę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe :)) Wykorzystam w przyszłości, jak będę mieć dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O serii nie słyszałam, ale to pewnie dlatego że córa jeszcze liter nie zna... Za jakiś czas pewnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tego typu książeczkach się nie znam, za to Dinuś mi się podoba. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Brat byłby zadowolony z książeczek z poziomu trzeciego, bo czyta świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już o tej serii. Wszyscy ją chwalą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, znam tę serię. Czytałam inną książeczkę. Wspaniały pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam sporo książeczek z tej serii, bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne te książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Czytam sobie" to świetna seria. Mamy jedną swoją o Trollu i kocyku, a teraz wypożyczyliśmy z biblioteki kilka tytułów z poziomu 1 i 2. Nie mogę się doczekać, kiedy mój Tymek sam przeczyta którąś z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  14. to jak, zgłaszasz powyższą serię do klucznika? ;)
    byłyby 4 punkty :)
    jak się zdecydujesz to zgłoś mi te pozycje w komentarzu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak czytam gdzieś o takich fajnych seriach dla dzieci, to aż żałuję, że to już poza mną :(

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...