wtorek, 8 marca 2016

Dwa tygodnie ciszy.

źródło
Tak moi drodzy, chcę Wam powiedzieć że na blogu przez około dwa tygodnie będzie cicho. Pewnie zauważyliście że ostatnich parę dni i u Was byłam mało i sporadycznie - powód. Po prostu tak mnie złapało zapalenie mięśni - lewa strona, bark, szyja, ręka i łopatka - tak boli że nie mogę się ruszyć, siedzieć, spać, przekręcić głową - nic. Na początku myślałam że źle spałam, lub nadwyrężyłam rękę, ale z czasem ból był coraz większy - teraz mam zastrzyki na dziesięć dni i tabletki. Dostałam też skierowanie na lampy, byłam dziś w jednej przychodni i tam termin był na .... wrzesień, no jutro muszę pozaglądać gdzie indziej do wrześnie trochę daleko by czekać.


Teraz czytam "Ekspozycję" Mroza i nie idzie mi za bardzo, nie to że mi się nie podoba, wręcz przeciwnie, jak na razie jestem zachwycona, ale ból trochę mi uniemożliwia skupienie. Wypożyczyłam też książkę "Wojenna narzeczona" - dużo o niej słyszałam dobrego, mam nadzieję że i mi się spodoba.

Kochani do zobaczenia, życzę Wam słoneczka, i by już wiosna do nas przyszła :)

Melania K.


14 komentarzy:

  1. Matko co to się dzieje.... Kochana zdrówka życzę! Znajdź coś szybciej, bo domyślam się że cierpisz... ja mam problem właśnie z uchem i wiem jakie to drażniące jak coś człowiekowi nie działa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj :( mam nadzieję że szybko wyzdrowiejesz. Brzmi to groźnie. Sama mam często problemy zdrowotne i biegam po lekarzach. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka życzę. Na pewno ból nie do wytrzymania. Ekspozycja mi się bardzo podobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuje :( życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedulko! Zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka! Wracaj do nas szybciutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj szybciutko do zdrowia, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję problemów, mam nadzieję, że przepiana kuracja Ci pomoże. Życzę zdrowia i szybkiego powrotu do formy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, zdrowiej i wracaj do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, wyobrażam sobie, jak to boli. Oby jak najszybciej Ci się poprawiło. :) Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybko wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...